28.2.2012.

Живим ненаметљив живот – по оној „живи (свој живот) и пусти друге да живе (свој живот како мисле да треба)“. Понекад нешто запишем. Добијала и похвале. Годе похвале, нећу да лажем. Али, врло брзо сам схватила да те људи хвале (тебе или твоје дело, свеједно) само док се слажу са тобом, док то што говориш, чиниш, пишеш одговара њиховим моралним стандардима. Чим се усудиш написати, урадити, казати нешто другачије постајеш непожељан! Колико сам само реалних и виртуелних „пријатеља“ изгубила због тога. У почетку сам патила и туговала. А онда схватила да ми такви „пријатељи“ нису потребни. И наставила да живим. Онако како мислим да треба. И пишем, понекад. Оно што осећам. И уживам у животу, у искреном пријатељству људи који су ту, у искреној љубави мени драгих људи.


4 comments

  1. Повратни пинг: три године блога cy3a | cy3a
  2. Повратни пинг: Пети блогорођендан | cy3a

Оставите одговор

