‎Зашто жене плачу?

Дечак упита своју мајку: „Зашто плачеш, мама?“
„Зато што сам жена“ – одговорила му је.
„Не разумем“ – рекао је дечак.
Мама га је само загрлила и рекла: „Никада и нећеш.“
Касније је упитао оца: „Зашто мама плаче без икаквог разлога?“
„Све жене плачу без икаквог разлога“ – било је једино што му је отац знао рећи.
Дечак је одрастао и постао мушкарац, и још увек се питао зашто жене плачу.
На крају је замолио Бога да му објасни молио га је и молио. Кад му се Бог обратио, упитао га је:
„Боже, зашто се жене тако лако расплачу?“
Бог одговори:
„Кад сам стварао жену морала је бити посебна.
Дао сам јој рамена довољно јака да носе сву тежину овог света, а опет довољно нежна да могу пружати утеху.
Дао сам јој унутрашњу снагу да поднесе пород и одбијање које јој толико пута стиже од њене деце.
Дао сам јој чврстину која јој омогућује да иде даље када сви други одустану, и да се брине за своју породицу у доба болести и невоље без приговора.
Дао сам јој осећајност да воли своју децу без обзира на све, чак и ако ју је њено дете веома повредило.
Дао сам јој снагу да носи свога мужа кроз његове грешке и начинио је од његовог ребра да би штитила његово срце.
Дао сам јој мудрост да зна да добар муж никада не би повредио своју жену, али повремено тестира њену снагу и одлучност да стално буде уз њега.
И напокон, дао сам јој сузу да је исплаче.
То је само њено на коришћење кад год јој затреба.
Видиш, сине мој, лепота није у одећи коју носи, у њеном телу, или у начину на који се чешља.
Лепота жене мора се видети у њеним очима, јер то је улаз у њено срце – место где станује љубав…“

3 comments

  1. Повратни пинг: zasti zene placu….. | Nedodjija's Blog

Оставите одговор

