шта је храброст

Пре много година, док сам радила као волонтер у болници Стенфорд, упознала сам девојчицу по имену Лиза, која је боловала од једне веома ретке болести. Испоставило се да је једина могућност да оздрави била та да јој се трансфузијом да крв њеног петогодишњег брата, који је на неки необјашњив начин успео да преживи исту болест, тако да су се у његовом организму створила антитела која могу да савладају ту опаку болест.

Лекар је њеном малом брату објаснио каква је ситуација и питао га да ли жели да да крв за своју сестру.
Дечак је после само једног тренутка, дубоко уздахнуо и рекао:
– ОК, спреман сам ако ће то спасити Лизу.

Док су вршили трансфузију, лежао је у кревету поред своје сестре и смешио се. И остали су се смешили гледајући како се девојчици враћа боја на образима. Онда је његово лице побледело и са њега је нестао смешак. Погледао је у лекара и дрхатвим гласом упитао:
– А хоћу ли одмах почети да умирем?

Пошто је био мали, дечак је погрешно схватио доктора, мислио је да ће сестри дати сву своју крв.

Ја сам тада научила шта је храброст!

Оставите одговор

