„Потребно ми је“ – Десанка Максимовић

Потребно ми је много сунца,
и то и ноћу, једно да ме сусреће,
једно да замном светлост баца,
у понору једно дубоком,
једно да носим у руци
кад од јада не видим прст пред собом.
Потребно ми је много нежности,
и то сваког дана, и много од милоште речи:
потребно ми је примирје
између срца и сећања
између неба
и бола који пред њим клечи.
Потребна су ми добродошлицом озарена
лица многа,
и то сваког трена,
потребан ми пријатељ и то што већи,
потребни су ми мостови висећи
преко мржње,
преко неспоразума непремостивога.

Десанка Максимовић

Оставите одговор

