Sad znam… – Блогови – Forum Krstarice

Сад знам…

Ја сам прошла све на путу љубави,
сваку битку губила све док ниси дошао ти.
Мислила сам да је крај, да не вреди живети… ипак није узалуд оног правог чекати.
САД ЗНАМ ДА ТИ СИ ЈЕДИНИ, ти си ме променио, срце ми се сломило, а ти си ме оживео.
Више нећу лутати, немам разлога за то,
У ТЕБИ САМ НАШЛА СВЕ ШТО САМ САЊАЛА.
Ја сам прошла све и нисам имала куд,
све стазе и све пречице, безброј пута као луда.
Мислила сам да је крај, да више нећу волети,
ипак није узалуд оног правог чекати…

mmicica
преко Sad znam… – Блогови – Forum Krstarice

Оставите одговор

