„Балканка иза огледала“ – Дијана Ухерек Стевановић

Да,
можда сам баш та
која има оног који је воли
и ето… испуних речима целину,
а мислима и даље хватам даљину
и у стихове покушавам
да упакујем риму,
која ми бежи,
једнако сад,
као и тад,
када сам градила куле од песка
и низала бисере
украдених му шкољки…
Ех,
да ми је вратити
бар ове ноћи време
и у њега уткати
све оне теме
и речи
које ти тих дана
нисам смела рећи…
А могла сам,
да сам била јача
од плача,
од страха и даха,
од бежања
и ратног страдања,
од бега и збега,
од невере и веровања,
од свега оног
што било је јаче
од надања…

Дијана


преко Dijana Uherek Stevanović

Оставите одговор

