„Мали живот“ – Душко Радовић

Док неко пије
ја пијуцкам.

Док неко гризе
ја само грицкам.

Док неко глође
ја само глоцкам.

Док неко боде
ја само боцкам.

Док неко пева
ја певуцкам.

Док неко дрема
ја дремуцкам.

Док неко ради
ја радуцкам.

И тако мало, ситно – живуцкам.

Душко Радовић


Једна од Аниних омиљених песмица (рецитујемо је у дуету – оно што она рецитује написано је црвеним словима)… И увек пита „а шта то значи живуцкам“… Како јој објаснити да ово што сад живимо јесте управо то – живуцкање…

2 comments

    • cy3a

      јесте, помало је тужна… али, и живот нас малих, обичних људи јесте помало тужан… или је његова лепота баш у томе што је мали и обичан, што ми знамо да уживамо у малим стварима, у оним ситницама које живот значе 😉

Оставите одговор

