живот у излогу

Прочитах занимљиву причу која настала је посматрањем људи са терасе. Написах као коментар „Мораћу чешће проводити време на тераси и посматрати комшилук… Можда и ја добијем неку инспирацију“. Али, формулација мог коментара је била погрешна. Требало је да напишем: „Било би добро да људи проведу неко време на тераси, да погледају се очима неког другог. Можда би видели колико је оно исфолирано држање испод руке и шапат кроз зубе уз осмех бесмислен. Јер, наша дела остављају печат на нама који другим људима, ипак, није невидљив!“
Са друге стране, дотична прича подстакла ме је на мало размишљањa. Колико у ствари сви ми, свесно или несвесно, упадамо другим људима у животе и смештамо их у наш калуп. Колико пута сам остала без текста када ми неко укаже на чињеницу да и мој живот неко посматра са своје терасе. Делови мог живота које бих сакрила јесу далеко – и временски, и географски. Па, ипак, пратили су ме. И покушали, некада давно, нарушити почетак мог новог живота. Али, нису успели. Јер ја непосредно пре тога успешно заврших животну школу (или бар један њен степен), и само потврдих добијену диплому.
Ја не пишем о свом комшилуку. Можда неко од њих пише о мени. Ја само живим свој живот, покушавајући обрисати све оне сузе проливене због мене. Надам се да и њима биле су делотворне, као што моје сузе бејаху души мојој!

4 comments

    • cy3a

      Што би рекли „свака сличност са стварним личностима и догађајима је случајна“ 🙂 (или намерна 😉 )

    • cy3a

      Управо то и јесте био мотив да запишем ове редове…
      Хвала на посети, и добро ми дошла кад год пожелиш 🙂

Оставите одговор

