Какав утисак остављате на људе?

Да ли размишљате о томе?
Да ли вам је важно?
Мени јесте.
Реагујем одмах, онако како осећам и у стању сам да направим неугодност и себи и људима који се у том тренутку налазе поред мене.
Да сам погрешила видим у очима других људи, тачније, када већ буде касно.
Без обзира што не постоји лоша намера и што је реакција упућена некоме ко вас много добро познаје и то зна, реакција на било коју емоцију не треба да буде исхитрена, нарочито ако се око вас налазе људи које сусрећете први пут.
Ни то не мора да буде страшно ако вам до тих особа није стало или ако не бринете много о томе какав ћете први утисак оставити. Али ако вам је важно, онда морате да будете свесни тренутка и околине, јер можда никада нећете добити прилику да исправите мишљење које су људи стекли о вама.
Чак ни искреност, чак и то што сте се осећали као да су ту људи које ви добро познајете и који вас добро познају, ваша реакција мора да буде примерена тренутку.
Учим, на жалост, из личних погрешних поступака.
И буде ми криво, не толико што нисам успела да покажем каква јесам, већ што сам показала каква нисам.
Због нервозе, несигурности, умора, болести, чега год, оправдање за лошу реакцију не постоји.
Све се у животу учи па и offline комуникација, мени остаје да жалим због упропашћених прилика и да научим да бројим бар до 100, да размислим и тек потом реагујем.

преко Какав утисак остављате на људе?

 

Оставите одговор

