немам ја времена за ово

Пријатељица, доста старија од мене, тридесет и више година. Виделе смо се пре само седам дана, насмејале једна другој у пролазу и размениле пар речи, по коју шалу.
Данас она лежи у болници, чека операцију у понедељак, можда је неће ни дочекати, а сигурно јој не може много ни помоћи. Мисли да има цисту на мозгу и да се због тога онесвестила пре неколико дана. Има рак мозга и метастазе на плућима…
Лекар јој рекао да мора остати у болници због даљих испитивања, она одговара: „не могу, мужу ми није добро, морам да водим рачуна о њему“, доктор објашњава да мора остати, а она опет: „кћер ми има двоје мале деце, не може све сама“, доктор стрпљиво доказује да мора водити рачуна о себи, а она већ изнервирана: „аман, докторе, немам ја времена за ово!“
И шта сада? Цели дан се мислим, где журимо и шта морамо и где ћемо стићи, а како ли ће сви све моћи без нас.
Снаћиће се и муж и кћер и син и кућни љубимац и прљави судови и …, само нас неће бити и колико год журирили хоћемо ли стићи урадити оно што „морамо“?

преко nemam ja vremena za ovo

3 comments

    • cy3a

      Превише тешка… Са друге стране – тако реална. Знам много жена које би потпуно исто реаговале у датој ситуацији!
      Нека нас само мало натера да размислимо…

Оставите одговор

