„ЕКСПЕРТ“ – Слободан Симић

Одлична прича. Објављена у најновијем броју часописа Етна:


Није ми било свеједно када су двојица огромних момака у скупим оделима закуцали на моја врата.
– Србољуб Србљановић?
– Господо, пре свега да подсетим да сам са Епсом потписао уговор о репрогамирању дуга, Кинеска банка је пристала на мој модел враћања кредита, а Мика Мафија је обећао да ће ме сачекати до Нове године…

Млада господа ме нису прекидали али су ме нежно и енергично унели у црни Ауди.
Ускоро сам се нашао пред једним симпатичним буцмастим човеком.

– Ви сте Србољуб Србљановић? – и њега је то занимало.
– Ја сам тај – није ми остало много избора.
– Да ли сте Ви, господине Србољубе, отац троје деце које сте школовали, омогућили да тренирају своје омиљене спортове, уче стране језике, свирају своје вољене инструменте, иду на екскурзије и рекреативне наставе?
– Да, ја сам отац троје деце – морало се признати.
– Да ли сте Ви, господине Србољубе, купили на кредит двособан стан и за последњих 20 година никад нисте закаснили са ратом?
– Тај сам – мало сам живнуо кад сам схватио да он није из банке.
– Да ли сте Ви, господине Србољубе, годинама уредно плаћали све рачуне, порезе, доприносе, казне, таксе, чак и ТВ претплату?
– Па, јесте, плаћао сам, мада је било ту и мало репрогамирања… – морао сам да напоменем.
– Да ли Ви, господине Србољубе, имате незапослену супругу и стару мајку која живи са вама?
– Истина је, жена је била запослена али ето транзиција… а мајка је стара онако…
– Честитам! – прекинуо ме је симпатични буцко и почео да ми дрмуса руку. – Ви сте господине Србљановићу тренутно највећи експерт у Србији и имамо среће што Вас је открио владин компјутер!

И тако сам постао Министар финансија у реконструисаној Влади.

Слободан Симић
преко etna – Časopis za satiru

Оставите одговор

