„МИЛА МОЈА МАТИ” – Верица Петканић Влајков

Дуго већ нисам видела мајку
Осећам кривњу савест ме пече
Старица моја жељна ме оста
Моли се Господу свако вече

Драга мати моја
Стварам слику твоју и сузно ти око
Жељна остах твога загрљаја
Тишти ме и боли та рана дубоко

Немој ми мати замерити
Што сам отишла далеко од тебе
Волела бих да те сваког дана очима гледам
Душа ми због тога и вене и зебе

Пожелех се мати твојих топлих руку
Требаш ми мати ма где ја била
Чекај ме старице моја најдража
Долетела бих ти сада ал немам крила

Песму ти пишем и ево уздишем
Немоћ ме слама у туђем свету
Сетим се како си ме из куће испратила
Док сам још била ко воћка у цвету

Доћи ћу ти мати чим пре будем могла
Да те пригрлим и будем уз скуте твоје
Ево пакујем себе и крећем к теби
Да остварим жеље и твоје и моје

Грехота је мати то што се желимо
И што ти не могу увек при руци бити
Тужна сам мати старице моја
Не могу и нећу то никада крити

Ево ме крећем хитам ка теби
Не могу више да чекам ни трена
Знам колико мајка воли дете своје
И ја сам рађала и ја сам жена

Верка
преко MILA MOJA MATI

Оставите одговор

