„О, КАКО МИ ЈЕ ЖАО“ – Марија Божин

О, како ми је жао човека који страда,
Који се мучи у греху долине суза и јада,
Узалудног борца, који је ниско пао,
О, како ми је жао!

Човека који гордо презире љубав Бога,
И одриче се топле вечности Вечитога,
И ни у задњем часу не види да је пао,
О, како ми је жао!

Када се живот гаси у грчу задњег даха
Да распадањем даде шаку земаљског праха,
И када човек ништа о Богу није знао,
О, како ми је жао!

О, како ми је жао љубави која се гази,
Која узалуд с Неба преко Голготе слази,
Човека који из муља виче да није пао,
О, како ми је жао!

Марија Божин
преко O, KAKO MI JE ŽAO

Оставите одговор

