„Зелене очи моје мајке“ – ОљаКа

Још један текст драге блогерке Оље. Повод – још један дан који посвећујемо онима који су нас напустили… Сећајмо их се, јер док их се сећамо – они и даље живе…


Једном, давно, док сам још била девојчица, написала сам песму о очима моје мајке. Имала је сличан наслов овој.  Моја мама је много волела те стихове посвећене њој и дуго је чувала ту свеску у коју сам ја записивала своје, како сам их  називала, записе у тренутку инспирације. Не знам где се загубила та свеска, али знам да су ми  ове године, на дан кад ми је ужасно недостајала моја мама, петог јула,  у ноћи, наврли ови стихови и једноставно сам морала да их забележим.
Можда и немају неку списатељску вредност, али сам сигурна да ће она, којој су посвећени, препознати љубав коју сам хтела њој да искажем, као и некада давно.
Човек се временом помири са губитком најдражих, али тај губитак никада не преболи.

Ја бих још на трен да верујем у бајке.
Да је ћутим и кад покрај мене није.
Да ме опет прате очи моје мајке,
да ми рука њена косу помилује.

Да замене црне, мирне, плаве   ноћи.
Да се снови нижу, раскошни, у низу.
Да над мноме бдију моје мајке очи,
да буду крај мене, као некад, близу.

Авај. Пусти снови. Не постоје бајке.
Живот није море. Он је река, тече.
Згасле су за увек очи моје мајке,
а бол непролазни још ми душу пече.

Свет ћу да обојим у зелену боју.
да свакога дана очи њене гледам.
Да у њему видим милу мајку своју
И да до свог конца сећању се предам.

Да јој душа с миром вечни сан одсања,
свирајте јој небом руске балалајке,
а у мом ће срцу вечно да одзвања
најлепше су биле очи моје мајке.

преко Zelene oči moje majke

Оставите одговор

