Мрвицина молитва

Господе,
Ти знаш веру моју…
Али, Ти знаш и да само сам човек, склон да подлегне ситним људским слабостима, као што је страх… Знаш Ти и зашто се плашим, иако то ни сама себи не желим да признам…

Лепо каже отац Тадеј: „Човек овде на земљи стално од нечега страхује. Боји се овог, боји се оног, а то је све зато што има мало поверења у Господа. Треба све што нам се дешава, и оно добро, и оно лоше, примати као из руке Господње, као оно што се збива по вољи и допуштењу Господњем, и тако ћемо се смирити. Када Господ смирену душу осени благодаћу Духа Светога, онда у њој ишчезава сваки страх.
И лепо каже свети апостол Павле: „Не брините се ни зашта, него у свему молитвом и мољењем са захвалношћу казујте Богу жеље ваше.
Све ја то знам… Али, колико су те речи записане у срцу мом, колико сам искрена кад кажем „Господе, ја верујем“, „Господе, нека буде воља Твоја“, „Господе, не бојим се онога што носи ми сутрашњи дан“…

Господе,
Ти знаш веру моју… И по вери мојој молим Те за милост… Па, ипак, и даље тврдоглаво понављам „Нека буде воља Твоја“…

Да ли су окајани греси мојих предака? Да ли су моји греси опроштени? Молим Те, не кажњавај више оне који су толико патили… Помози им да покају се, да исповеде СВЕ своје грехе… Усели у породицу моју праву хришћанску љубав… Али, најпре, помози мени да очистим ум свој земаљских брига и да целим срцем препустим се животу, да заиста почнем да живим речи „Свакодневне молитве“: „Господе дај ми да мирно примим све што ми донесе данашњи дан, и да се потпуно предам Твојој светој вољи. … Не допусти да у непредвиђеним случајевима заборавим да све долази од Тебе. … Господе дај ми снаге да поднесем замор данашњег дана и све што се у току дана догоди.

Оставите одговор

