Десет љутих гусара

Десет љутих гусара дошло у мој кревет
Један пао с кревета остало их девет.
Девет љутих гусара још не знају ко сам
Једног сам успавао остало их осам.
Осам љутих гусара ја их оштро гледам
Један пао у несвест остало их седам.
Седам љутих гусара побегло на брест
Један пао на главу остало их шест.
Шест љутих гусара збрисало у свет
Један се изгубио остало их пет.

У сваком погледу, ја их се не бојим,
ја дишем дубоко и гусаре бројим.
Лоше им се пише, показује стање
мене је све више, а њих је све мање!

Пет љутих гусара лете ко лептири
Један пао у бунар остало их четири.
Гле четири гусара бес у њима ври
Један пуко од муке остало их три.
Три љута гусара, а против њих ја
Једног сам звизнуо остала су два
Два љута гусара,а поглед им ледан
Један се оклизнуо још остао један
Један љути гусар постао је медан
Просто се истопио остао ниједан

У сваком погледу прошла ме је страва
Сад је све у реду може да се спава.
Јер спавање је здраво, организму прија
успавао сам гусаре, па сад могу и ја!

Оставите одговор

