„Одметник“ – Бошко Р. Маринков

Признајем, суду земаљском,
злочинац сам, јуродиви!
И све мајке и сви оци
узори су моји.
А Закон?
Закон начинише Свеци и Ускоци,
А ја, како рекоше!

Пред онима,
које Сунце зором радује,
каурин сам јуродиви!
Као и ђакони и чтеци
и Пречасне Владике Србске.
А љубав?
Љубављу ме појише Свеци и Ускоци,
а ја, уз њих, па како буде!

Пред онима,
које Сунце успављује,
шизматик сам јуродиви!
Веран Цару и Царици
и сваком брату маленом.
А стаза?
Стазом ме водише Свеци и Ускоци,
а ја, за њима, па како буде!

Признајем, суду земаљском,
Кривац сам, непокајни!
И нека опрост ускрате
и мени и мојој деци.
А живот?
Живот ме чека где су Свеци и Ускоци,
а ја, ка њима, па како буде!

Бошко Р. Маринков

Оставите одговор

