17. април

Постоје неки датуми важни у мом личном животу. Један од њих је 17. април, а издвајам само неколико догађаја који су ми прва асоцијација на њега:

1974. – родио се мој „телефонски пријатељ“. Кроз четири гимназијске године сматрала сам га искреним пријатељем, иако је само проводио сате и сате слушајући моје јадиковке преко телефона. Да ли би такав однос прерастао у право пријатељство никад нећу сазнати, јер нас је вихор рата у Сарајеву развејао на супротне стране…

1992. – већ једанаести дан како је у граду мог детињства рат. Након разговора са мојим телефонским пријатељем, када ми је рекао да је мој друг из одељења у Зеленим береткама постала сам болно свесна да су све моје наивне наде да до рата у Сарајеву не може доћи биле узалудне. Остварио се мој сан од неколико месеци раније – да враћам се у свој родни град.
Тог 17-ог априла падала је ситна, досадна, сарајевска киша. Ја цео дан провела на аеродрому чекајући да дођем на ред да уђем у авион и заувек одем. Први пут сам била тако сама. А једино о чему сам цео дан размишљала је управо чињеница да мом телефонском пријатељу нисам честитала рођендан!
Када сам се касно навече затекла на аутобуској станици у Београду, окружена потпуним странцима, схватила сам да тај дан представља један нови почетак! Мало је рећи да сам била уплашена…

2014. – изашла сам из породилишта са кифлицом од 3 кила и четристо. Господ зна зашто ми је подарио још једног анђела. На мени је да оправдам Његово поверење.
Љубав којом су нас окружиле моје принцезе и љубав коју осећам у души посматрајући њих троје које Господ ми подарио означавају још један нови почетак. Овај пут нисам уплашена, само сам испуњена и окружена љубављу…

2 comments

    • cy3a

      Хвала ти, пуно 🙂
      Тек ћу писати о том најлепшем дару и о свим лепим осећањима којима смо сви испуњени 😉

Оставите одговор

