Хуманост или …

– Медији су објавили да су се матуранти многих школа у Србији одрекли својих матура да би помогли угроженима од поплава. Била сам посебно поносна на матуранте школе у којој радим (иако им нисам предавала) јер сам то доживела као доказ да су успели да се издигну изнад средине у којој се матура организује као пијанка без престанка.
Јуче ми прича колегиница како су је позвали на матуру, па не зна шта да ради… Ја је прекинем: „Па, зар се они нису одрекли матуре?“ „Ма, нису. То је само … Он је то самоиницијативно изјавио, није се консултовао са осталима, а остали су хтели да иду на матуру, па пошто има више од 50% биће матуре“

– Медији су нас засипали информацијама колико је која јавна личност донирала, шта је ко од њих урадио (или се тек спрема да уради)… Након тога су уследили коментари по друштвеним мрежама како многима од њих то донирање дође нешто као прање пара… Свега и свачега је могло да се види и прочита…

– Организују се хуманитарни концерти, хуманитарне аукције, хуманитарно ово или оно… Све је то лепо, и ја се заиста надам да ће сва тако прикупљена средства ЗАИСТА завршити у рукама оних којима су најпотребнија. А о њима због којих се све ово (наводно) ради – нигде ни речи… Лажем, прича се и о њима али о одабранима, прича се о разним политичким (и другим) сплеткама… Мали људи, обични људи који су ЗАИСТА остали без игде ичега никога не интересују. Они су сведени само на статистику, на неки коначан збир који ће држави Србији донети или неће донети толико жељно чекану помоћ од Запада… Својевремено је једна сарајевска демо група имала песму чије речи ми и данас одзвањају у глави „ти си само име, број у картотеци, дио атмосфере овог глупог града…“ Оставићу их уместо закључка.

2 comments

  1. Sizif

    Ovo sa maturantima je baš tužno. Biti human samo za prve stranice časopisa, to nije lepo. Kao i uvek: vest pročita sto hiljada ljudi, a demanti tek njih sto.

    Nema veze iz kojih su pobuda, ako ti novci nisu fiktivni, što se mene tiče dobrodošli su. Samo da stignu na vreme i gde treba. A hoću da verujem da hoće. Što ne znači da nema mešetara.

    • cy3a

      И мени је ово са матурантима баш тужно, и зато сам морала записати… Јер, они јесу наша будућност, а на првом великом испиту људскости су пали 😦
      Други део је само документовање, са жељом да сва прикупљена средства заврше тамо где су потребна и то што пре!
      Хвала ти на посети и коментару…

Оставите одговор

