крај једног пријатељства

Када сам далеке 1998-е напустила Интернет, како бих се посветила факултету он је пронашао мој број телефона и назвао ме.

Када ми је неколико месеци касније требало преноћиште без размишљања ми је понудио да спавам код њега. Било је то најлепших неколико дана у мом животу, јер сам тада први пут схватила право значење појма ПРИЈАТЕЉ.

Написах му стихове, који су, можда, ипак били намењени мени:

Нека ти ови стихови помогну
да упознаш самог себе,
и да се промениш
и постанеш бољи,
нека ти помогну
да схватиш шта је љубав,
да заволиш себе
и људе око тебе.
Схватићеш да волиш
када на крају дана кажеш:
„Срећан сам,
јер проведох дан
окружен људима
које волим
јер су ту, јер постоје”

Сећај се ових неколико дана
размишљајући и мењајући себе,
и остани оно што јеси
јер на целом свету
и у историји људског рода
не постоји нико
ко је исти као ти!!!


Наше пријатељство је личило на она пријатељства којима ни време ни простор не могу ништа: виђали смо се с времена на време, настављали разговор тамо где смо стали, без непотребног правдања зашто се нисмо чули у међувремену.

А онда сам ја пронашла срећу у животу. Наши сусрети се проредили, а временом и сви други видови комуникације. Ја знајући како је мени знало да буде тешко са људима који су срећни док сама нисам била у тој причи, нисам наваљивала да се дружимо. Чекала сам да се он јави кад буде спреман.

Пре неки дан сам, случајно сазнала да нашао је и он своју срећу. Послала сам му поруку: „Честитам ти све лепе ствари које ти се дешавају у животу, а које нисам испратила због уживања у свом„, схвативши да наше пријатељство је у једном тренутку, не зна се ком, доживело крај…

Оставите одговор

