„Чоколадне сузе“ – Нада Адамовић

Питала бомбона
млечну чоколаду:
„Шта се то догађа
у овоме граду?”

Деца ме нешто
слабије хоће,
рекли ми да је
у моди воће.
У тренду су кажу:
сир, јогурт и поврће
и семење неко.
Чак у једној књизи
врло читко пише:
„Ако хоћеш здрав да будеш,
избегни слаткише”.

Чоколада омот
са себе узе
и обриса слатке
чоколадне сузе.

И мени је рекла
јуче мала Брана:
„Ја те збиља обожавам
али ниси здрава храна.
Не бих хтела да те вређам
укусна си, много фина,
нисам крива што у теби
нема важних витамина.
Од тебе ме зуб заболи,
и често ми буде мука:
некако ми више прија
зелена јабука”.

Торта на три спрата
однекуд се створи.
Краљица слаткиша
мудро проговори:
„Имаћемо и ми
своје срећне дане
сладићемо макар
дечје рођендане”.

Оставите одговор

