Час тамо

Хајде са мном да играш,
обе руке мени даш,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо.

Прстићима пуц, пуц, пуц,
Песницама туц, туц, туц,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо.

Ручицама шап, шап, шап,
Ножицама тап, тап, тап,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо.

Главицама ник, ник, ник,
Прстићима тик, тик, тик,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо.

Час напред, час назад,
Час напред, час назад,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо,
час тамо, час вамо, да се ми поиграмо.

Оставите одговор

