у сусрет новогодишњој еуфорији

Кренула су свођења рачуна са старом годином, иако до њеног краја има још целих месец дана.

Мени је 2014. донела још једну радост у кућу која је претумбала мој живот по трећи пут. У 2015-ој чека нас Душанов први рођендан, први кораци, прве речи… Чека нас и Маринин четврти рођендан и још пуно песмица које ће научити у вртићу, можда чак и нека „слободна“ активност за њу… Ана креће у школу…

Одавно сам престала да правим планове – будућност ће доћи и донети много тога неочекиваног, на нама је да то прихватимо са радошћу и смирењем. Не живим ни у прошлости јер је она нешто што не могу више променити.
Ја сам од оних људи који се труде да живе у садашњем тренутку, да уживају у свему ономе што их окружује. Волим заједничке активности са децом и обично их је пуно у децембру. Волим празничну атмосферу која почиње од светог Николе и траје све до светог Саве, јер ти празници пуни су љубави и мириса топлог кућног огњишта.
Осврнимо се око себе, осмехнимо се људима који су ту, поред нас, вратиће нам осмех и топлину давања у срце. Јер, боље је да живимо ми, а не наш аватар

Оставите одговор

