Гостовања на блогу

Прошле године сам два пута гостовала код Тијане Пржуљ. Она је у међувремену те делове блога обрисала јер се одлучила за неку другу концепцију свог блога. Због тога ћу оба текста објавити овде.

Мени се идеја гостовања на другим блоговима свиђа. Ако претпоставимо да је блог нека врста дневника (а мој то дефинитивно јесте), логично је претпоставити да у дневнику има места и за речи нама блиских људи. У мом дневнику има јако пуно песама, прича, чак и појединачних изјава мојих другарица/другара. Неки од њих су имали привилегију да лично упишу нешто у мој дневник. А то је, у светлу приче о блоговима, гостовање на блогу. Додуше, ја на свом блогу имам категорију „са других блогова„, где сам копирала већ објављене текстове на другим блоговима. То дође нека врста реблоговања, поготово што ја увек оставим и линк ка оригиналном тексту.

Постоји известан број блогова које редовно читам, иако не оставим увек траг свог присуства. То су мени драги колеге блогери. Они мање-више знају ко су, не бих да почнем да набрајам па да неког заборавим 🙂
Волела бих да неко од њих гостује код мене. Многих тема се ја нисам дотакла на свом блогу, па би неко од њих, ако жели, могао да ову моју сваштару допуни. За сада, док не средим своју авлију, нећу никога позивати. Ако неко има идеју о чему би могао писати, нека ми се јави, па ћемо се договорити.
Волела бих и ја гостовати код неког од мени драгих колега блогера, али не бих да се сад нешто трпам, па да ми треба месец дана да напишем обичан текст. Сада сам мало у шкрипцу са временом, па ћу се најпре посветити своме блогчету 😉

Хвала свим блогерима које редовно читам што надокнађују моју глад за читањем, јер за читање књига (и зарањање у један други свет) још увек не могу да нађем времена. Зато време на интернету користим за читање, па спајам и лепо и корисно 😉
Помогну ми поједини текстови да разрешим неке недоумице, да неких старих грехова постанем свесна и да их исповедим, неки ми буду инспирација, неки ме растуже, неки насмеју… Хвала вам, драги колеге блогери!
Хвала и свима онима који посећују мој блог, дају ми подстрек да наставим 🙂

2 comments

Оставите одговор

