4. дан захвалности – Марина

За својеглаву децу кажу да имају јак карактер (и да ће добро проћи у животу).

Марина је дете пуно супротности. Сва осећања изузетно интензивно доживљава. Умиљата је. Зна да се подвуче под кожу. И то су њене особине које сви виде и због којих је воле. Али, са друге стране, изузетно је тврдоглава и својеглава, итекако се зна надурити кад јој нешто није по вољи.
Немирна је као чигра (она не зна да хода, она скакуће). Воли музику и ђускала би по цео дан. Неустрашива је, мада се некад занесе па накнадно укапира да је то нешто што њу плаши.

Ми смо још док је била беба од 5-6 месеци закључили да ћемо имати пуно муке са њом. И, заиста… Све испробане методе васпитавања не дају очекиване резултате са њом. Због тога морамо бити креативни у изналажењу нових, делотворних метода.

Она ми и данас притрчи у загрљај кад дођем по њу у вртић. Она воли да се мази, и без икаквог повода дође и каже „Мама, ја те много волим!“ Осећајна је, кад је неко болестан она се заиста растужи и притрчава да му доноси и приноси све шта треба.
Иако се морамо убеђивати око гомиле ствари (које би требало да се подразумевају), на крају остаје чињеница да и она, ипак, зна шта сме и шта не сме, шта је добро а шта лоше.
И захвална сам, заиста, што Господ ми је послао Марину, да научи ме стрпљењу!

3. дан 5. дан
3 comments

  1. Повратни пинг: 30 дана захвалности | cy3a
  2. Повратни пинг: 3. дан захвалности – Ана | cy3a
  3. Повратни пинг: 5. дан захвалности – Душан | cy3a

Оставите одговор

