7. дан захвалности – самољубав

Када сам почела да упознајем Господа Исуса Христа убедили су ме да човек мора себе да ниподаштава, малтене да мрзи самог себе, да све и сваког сматра већим од себе. Веровала сам да је тако, јер бејах саможива, препотентна и сматрала сам да је баш то што је потпуно супротно са мојом дотадашњом личношћу права ствар. Али, временом сам почела да се питам „Зашто би Бог створио такво једно никакво биће које треба свима другима да се клања, иако је сам Бог рекао „Ја сам Бог твој, немој имати других богова, немој им се клањати…“ ?!“ Ја једноставно нисам особа која може пристати на апсолутну и слепу послушност.
Почела сам ја да се мењам, временом сам и научила да будем скромнија. Али, и даље ми није било јасно зашто би Бог створио једно такво никакво биће. И онда налетим на текст „о молитви“ који завршава реченицом „Близак ми је онај човек, који је у молитви рекао: „Дође ми да пољубим и своју руку, јер је и на њој Господе, Твој дах.“„. То је било откоровење! То је било оно што је могло помирити та непомирљива осећања у мени. Бог ме јесте створио из љубави и Бог ми јесте дао разне таленте, а на мени је да их усавршавам. Након тога све је некако дошло на своје, моја скромност је добила нову димензију, постала сам свесна да ми Господ није дао таленат за писање без разлога, а почела сам да откривам и неке друге таленте. Изненадим се кад ме људи (од којих таква питања не очекујем) питају о неким духовним питањима, о неким практичним питањима везаним за хришћамнски живот, али увек одговорим на та питања, јер верујем да Господ не шаље људе са таквим питањима код мене случајно. Научила сам да волим себе као биће које је Господ створио, са одређеним циљем у животу. Можда још нисам открила који је то циљ, али се јако трудим да остварим што личнији однос са Господом, и да поверене ми душе на старање приближим Господу.


Ближи нам се Васкрс, након тога ми имамо два дечија рођендана, тако да ћу опет направити малу паузицу у овим данима захвалности.

Свима вама желим да наредне празничне дане проведете у кругу својих најближих, да вам ти дани буду испуњени љубављу и радошћу 🙂

6. дан 8. дан
7 comments

  1. Повратни пинг: 30 дана захвалности | cy3a
  2. Повратни пинг: 6. дан захвалности – здравље | cy3a
  3. Повратни пинг: 8. дан захвалности – љубав | cy3a
    • cy3a

      И мени је писање овог текста било откровење, јер сам управо тад схватила шта је то самољубав.
      Хвала на коментару, много ми значи 🙂

Оставите одговор

