Васкрс 2015.

Христос воскресе, драги моји! Надам се да уживате у празнику над празницима и да су вам ови празнични дани испуњени љубављу.

Овај текст сам могла назвати и „Наш креативни Васкрс“, јер ми је идеја да поделим са вама све оно лепо што смо моје девојчице и ја радиле поводом Васкрса.

Најпре су и Ана и Марина у вртићу имале ликовне активности везане за фарбање јаја, при чему је Марина имала и радионицу где смо учествовали и Дуле и ја (ту су фарбали дрвена јаја):

Анини ликовни радови:

Маринини радови, плус слике са радионице:

После тога их је наставница са фолклора замолила да нацртају јаје и да јој однесу, јер ће правити пано. Иако Марина још увек није члан културно-уметничког друштва и она је нацртала јаје и оба јајета су постављена на пано који је наставница објавила на фејсбуку:

Након тога је уследило фарбање јаја кући, што нам се ове године развукло на два дана. Баш су ми помагале, а ја сам успела усликати само како лепе налепнице:

Наша прослава Васкрса почела је после литургије, испред цркве, где су се деца куцала са јајима:

А Васкршњи понедељак ове године је био посебно свечан – Дулетов први рођендан:

2 comments

  1. причалица

    Ваистину васкрсе! Предивно празновање које прати дечја креативност! Сан снова! Честитке и за слављеника поводом његовог првог рођенданца. Нека је срећно и Богом благословено!

    • cy3a

      Оне су се заиста радовале, данима већ певају „Људи ликујте“… Душан их гледа и само се смеје, радује се и он са њима 🙂
      Заиста свима од срца желим овакве празнике, испуњене дечијом грајом, смехом и радошћу.
      Хвала теби драга моја на посети, баш си ме обрадовала :*

Оставите одговор

