Ја се зовем Пера

Ево једне јако занимљиве песмице уз играње коју је Марина учила прошле недеље у вртићу:

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Имам.“
„Опери један ауто.“

– сада почиње да кружи једном руком (као да пере прозоре) док пева:

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Имам.“
„Опери два аута.“

– сада кружи са обе руке

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Имам.“
„Опери три аута.“

– сада кружи са обе руке и са једном ногом

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Имам.“
„Опери четири аута.“

– сада крући са обе руке и ногама маршира

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Имам.“
„Опери пет аута.“

– сада кружи са обе руке, маршира и врти главом

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Имам.“
„Опери шест аута.“

– сада кружи са обе руке, маршира, врти главом и гузом

Ја се зовем Пера
и радим у перионици.
Имам кућу и ауто
и малог пекинезера.
Једног дана дође шеф и пита:
„Перо, имаш ли мало времена?“
Ја му кажем: “Немам.“

Оставите одговор

