уместо извињења

Не знам зашто се вордпрес наљутио на мене, али последњих неколико дана ми не дозвољава да оставим коментаре. Зато ћу овде, уместо испод наведених текстова, написати коментаре:

Моја драга Тања је написала дивну причу која је објављена у зборнику радова са конкурса за најкраћу причу и обавестила нас о томе у тексту Nek bude naslov, nek bude… recimo „Tačka, kraj“. Пошто тамо не могу, овде ћу написати: „Честитам од срца. Прича је изванредна. А остале ћу полако ишчитавати :)“

Нена се питала Da li sam pogrešila? Описала једну свакодневну ситуацију која би сваког од нас требало да подстакне на размишљање. Покушах да јој одговорим: „Ко смо ми да судимо? Немој преиспитивати твоје одлуке. Али, немој ни губити време на људе који забадају нос у туђа посла. Има ко бележи њихове мисли и поступке, као што бележи и твоје и моје и …“

И за крај, Мерима, која је препоручила књигу за читање Milena Buskets „I ovo će proći“. Свидела ми се идеја о препоруци књига које су на њу оставиле утисак, врло често и почнем читати књигу на нечију препоруку. Тренутно немам баш времена за читање (блогови ми надокнађују бар део потребе за читањем), али бих могла састављати списак „шта прочитати“, па кад почнем…

Још једном се извињавам свима онима којима не остављам коментаре. Некада не стигнем. Некада оставим за касније, а онда наиђе нешто друго, нешто хитније… А некада, као сад, вордпрес или блогер се наљуте на мене, па ми не дозвољавају да остављам коментаре. Живаца да истражујем о чему се ради – немам, али верујем да ће се ускоро и то средити.

4 comments

  1. Станимир Трифуновић

    …безмало сам умислио да ВП има нешто само против мене, и управо сам хтео да напишем текстић под насловом „Пост који ћу избрисати“, а само у жељи да објасним блогерима да имам управо исти проблем. Траје већ месец дана и проширује опсег блогова према којима не могу да пошаљем коментар!?!
    И, сада се питам,хоће ли и овај коментар који завршавам доспети до Тебе?
    Срдачан поздрав.

    • cy3a

      Доспео. И баш ми је жао што и Ви имате исти проблем. Надам се да ће се, ипак, у што скорије време ситуација поправити 🙂

  2. nena3110

    Hvala puno!
    Srediće se taj wordpress.
    Meni odavno, ne znam iz kog razloga, obaveštenja o novim postovima šalje u otpad, a nove komentare u primljenu poštu. Tako po komentarima, ako nisam na readeru, saznam za novi post, ili prevrćem po otpadu. Nikakav filter nisam pravila.
    Svako dobro Suzo!

    • cy3a

      Ето ти сад, а ја мислила да само ја имам проблем. Надајмо се брзом решењу проблема, који нас ипак није спречио да се читамо и коментаришемо 😉

Оставите одговор

