о блоговању из мог угла

Нова блогерска игрица. Номиновала ме Нена. Иако ја обећах да ћу за дан-два да одговорим на изазов тек данас нађох времена за писање.
Задатак ове игрице је да одговоримо на неколико питања, па да почнем:
1. Зашто људи пишу блог?

Писаћу у првом лицу једнине, јер за себе знам, а за остале могу да нагађам или претпостављам.
Зашто пишем? Зато што ме писање испуњава. Пишем од… Своју прву песмицу сам написала у трећем или четвртом разреду основне школе. Дневник водим од шестог разреда. Волим да пишем, уживам у игри речима.
Писање блога је дошло као природан наставак те потребе за писањем. Тренутно блог има три одвојене целине, од чега је једна прави ауторски блог. Чак и тај ауторски део је сваштара у малом. Па, ипак, уживам у припреми, куцкању, објављивању, реакцијама других (мени сад већ драгих „виртуелних“ људи) и комуникацији…

2. Како сам почела да пишем блог?
О разлозима покретања блога сам већ писала. Можда је због тренутка у коме се родила и заживела идеја овог блога сам блог у поприличном хаосу. Покушавам да га средим, покушавам да му дам неки правац и смер. Поприлично сам успела у томе. Али, ја не желим да са блога избацим део Бисерје са разних страна у коме крадуцкам одасвуд помало па затим делим са посетиоцима блога. Други део блога који такође не желим да избришем је Дечији кутак, у коме објављујем првенствено оно што моја деца уче у вртићу/школи, али и све дивне дечије песмице на које налетим. Ако смем нескромно приметити – тај део блога је и најпосећенији, што је чињеница на коју сам веома поносна!

3. Шта ме свих ових година и даље држи у блогерском свету?
Мој блогерски стаж је поприлично кратак – неких 3,5 године. Али, за то време била сам у прилици да посетим дивне блогове, да научим много тога новог и занимљивог, кроз размењивање коментара „упознала“ сам много дивних људи, много сродних душа. Надам се да ћемо имати прилике и уживо да се видимо и још више учврстимо та, слободно могу рећи – пријатељства!

Сад би ја требало да предложим 5 нових блогера који ће одговарати на ова питања. Нека се сви посетиоци сматрају прозваним, а на групи Блогери објавићу имена неколико њих чије бих одговоре волела да прочитам. Поучена претходном игрицом, прескочићу неколико мени баш, баш драгих блогера, а они ће се, верујем и сами препознати 😉

4 comments

  1. Svetlana Savic Kujovic

    Hvala što si me „prozvala“. Postoji jedna blagodet u pisanju blogova a to je činjenica da „sve što ne mogu u realnom svetu, mogu u virtuelnom“.
    Sa tom mišlju u glavi počela sam da pišem svoj blog. Tada sam bila izmedju dva posla i pomislila da, ako ne mogu da radim to što volim, mogu da pišem o tome! Prvo sam imala lucidnu ideju da blog nazovem „DA NE POLUDIM“! Tako sam se osećala! Na sreću, odustala sam od te ideje! I počela da pišem! O svom shvatanju uredjenja enterijera, o pitanjima na koje sam godinama odgovarala, o onome što je mene zanimalo. I odaću vam tajnu – bilo mi je lako pisati. Reči su same dolazile, rečenice se redjale i nekada mi nije bilo dovoljno prostora da kažem sve što želim.
    A onda, jednog lepog dana, na moju e-mail adresu stiglo je pismo jedne čitateljke u kojoj je, izmedju ostalog, pisalo“….više sam naučila iz vaših tekstova nego iz svih časopisa o enetrijeru…!“ Iskreno se nadam da ćete jednom doživeti to osećanje koje je mene obuzelo kada sam to pročitala! Neko čita moje tekstove! I ne samo da čita već ih smatra korisnim! I ne samo da čita i korisni su već je imao potrebu da mi to kaže! Tada je sve dobilo smisao!
    Ja, na sreću, radim (u realnom svetu) posao koji volim. Srećem se sa različitim ljudima, ulazim u različite prostore, rešavam enterijerske probleme. Ali sada svako pitanje koje dobijem od svojih klijenata je tema za neki novi post.
    Tako sam počela. Ne znam kada ću prestati. Ali ne uskoro, budite sigurni!

    • cy3a

      Хвала што си одговорила на изазов.
      Идеја у избору блогера за ову игрицу је била да мало боље упознам неке новооткривене блогере који имају занимљиве блогове. Твој блог ми се свидео и једва чекам да пронађем мало више времена да га детаљније ишчитам.

Оставите одговор

