20. дан захвалности – учење

Једино што у животу знам да радим је – учење. Ја сам прави правцати штребер. Увек сам се радовала почетку школске године, распусти су за мене били досадни. Учила сам све, чак и оно што не волим, јер то се мора! Када сам почела да радим, наставила сам да учим – требало је научити посао за који се нисам школовала и који никад пре тога нисам желела да радим, после тога је требало учити изнова и изнова неке нове ствари. Али, након пар година, дошло је до тога да у послу више немам шта (много) ново да учим. И тада сам одлучила да, пошто је једино што знам да радим – учење, да упишем постдипломске студије и курс енглеског. Неколико месеци осетила сам се као у добра, стара времена, док сам ишла у школу 🙂

Али… Онда сам упознала свог драгог, и мој живот је добио потпуно други смер. Наравно, постдипломске студије нисам завршила, а ни енглески ме више није толико занимао 😉

Па, ипак, ја још увек сваки дан учим. Учим да будем мама, учим да радим нове ствари на рачунару, учим да блогујем, учим и најважнију науку коју, нажалост, нисам учила као дете… Уживам у сваком новом дану, у срећи моје породице, у сваком новом сазнању које доноси сваки нови дан, у осећају Љубави који испуњава цело моје срце и све људе око мене!

19. дан 21. дан
3 comments

  1. Повратни пинг: 30 дана захвалности | cy3a
  2. Повратни пинг: 19. дан захвалности – успомене | cy3a
  3. Повратни пинг: 21. дан захвалности – књиге | cy3a

Оставите одговор

