25. дан захвалности – вера

Вероватно знате доживљај из живота владике Николаја, који он сам описује:
„У паклу Дахауа, једнога дана, као и увек седео сам у својој ћелији у затвору. Изненада уђе један млади официр Немац, чувар логора и упита ме:
–  „Да ли Ви заиста верујете у Бога?’’
–  „Не’’ – pекох ја.
– „Срећан сам што видим културна човека’’ – обрадова се он, па настави: „Када сам био дечак ја сам веровао, јер су ме тако учили, али сада уопште не верујем.’’
– Ја му рекох: „Мој случај је другачији од Вашег. Када сам био дечак ја сам веровао, али сада не морам више да верујем, јер знам да Бог постоји.”
Врло љут он залупи врата и оде. То вече нисам добио вечеру, али сам осећао душевно задовољство.“

Моја вера је још увек пуна сумњи, али Господ ми јако често доказује своје присуство у мом животу. И на томе сам заиста захвална!

24. дан 26. дан
5 comments

  1. Повратни пинг: 30 дана захвалности | cy3a
  2. Повратни пинг: 24. дан захвалности – музика | cy3a
  3. Повратни пинг: 26. дан захвалности – креативност | cy3a

Оставите одговор

