Циљ мог блога

Пријавила сам се за један курс о блоговима, преко интернета. У склопу тог курса добила сам домаћи задатак да одговорим на следећа питања:
– Због чега пишем?
– О чему пишем?
– Коме пишем?
– Шта ме покреће да пишем?
Тако да поново имам текст са темом „мој блог“, па сви ви којима је досадно да то опет читају, могу слободно да прескоче овај текст.

Заиста је тешко поставити циљ оваквог блога-сваштаре. За друга два блога сам од самог почетка лако поставила циљеве јер су тематски дефинисани, па је и „публика“ самим тим профилисана. Овај блог је настао у тренутку кад ми је требало неко средство пражњења и првобитни циљ јесте био да „избацујем“ из себе све оно што ме „притиска“. У међувремену сам на блог убацивала све и свашта, па сам дошла у ситуацију да сам, заиста, изгубила основну нит која би све на блогу повезивала. Тако сам и дошла у ситуацију да проанализирам текстове на блогу и одлучила да га поделим у три целине, које су и данас актуелне. И тако, поново размишљам о томе „зашто пишем?“ И, наравно, одговор на то питање односи се на део блога „моја писанија„.
Пишем зато што уживам у игри речи. Пишем зато што су моје написане речи у тренутку инспирације својевремено показале и свој пророчки карактер, па сам, временом схватила да другачије посматрам такве „записе“. Ја их забележим, а време покаже њихов прави смисао. Помислим понекад да то што напишем, ако је инспирисано стварним животом, некада некоме може помоћи у некој животној одлуци. Ако се то покаже као тачно (чак и да не добијем потврду, односно повратну информацију) ово моје писање је имало пуни смисао!
О чему пишем?“ До сада су заиста биле разне ствари. Вероватно ће и надаље бити слично. Али, покушаћу да дефинишем скуп тема које би представљале темељ. Можда бих могла као срж свог блога поставити приче инспирисане стварним животним ситуацијама – дакле, конкретан догађај који послужи као „окидач“ за причу или за изношење неких мојих размишљања везаних за тај догађај. Добар део тих прича били би догађаји из школе, што све маме малих ђака-првака воле. Мада, не желим да претерам, па да сад сваки Анин цртеж и сваку написану реченицу објавим – бојим се да бих врло брзо досадила редовним читаоцима 🙂 Као одговор на питање „опиши циљ свог блога у једној реченици“ одговорих „приче из живота, о животу, инспирисане животом!“ И мислим да би то могао и бити одговор на питање „о чему пишем“!
Коме пишем?„, односно „Ко су моји читаоци?“ Морам признати да о овом питању до сад нисам размишљала. Ниједног тренутка нисам села и покушала да замислим ко то са друге стране „жице“, испред неког другог монитора седи и чита моје текстове. А има оних редовних, који „са нестрпљењем ишчекују моје текстове“. Ко су ти људи? Претпостављам да су слични мени – живе своје мале, обичне животе, иду на посао где доживљавају и лепе и оне друге тренутке, враћају се кући, у породицама поново доживљавају и лепе и оне друге тренутке, понекад посете пријатеље или ширу породицу, или њима неко дође… У тренуцима мира седну за рачунар и потраже неко место где могу прочитати нешто лепо, нешто што ће им мисли склонити са тешке свакодневнице… И, сврате код мене… Неки и остану, то знам јер недавно прочитах коментар на текст који је неко делио са мог блога „свега лијепог има“ 🙂 Поред тога, коментари неких мени блиских људи да је то што радим дивно и пуно позитивне енергије, доказују ми да дотичем своје читаоце, а то ми и јесте циљ 🙂
Шта ме покреће да пишем?“ Покреће ме жеља да мој блог буде оаза лепих ствари којој ће се људи радо враћати. Сваки коментар ми много значи. Хвала свима који посећују мој блог, а нарочито редовним читаоцима. Надам се да ћу, временом, постићи бољу размену мишљења са свима њима кроз коментаре на блогу!

2 comments

Оставите одговор

