Немам времена за читање књига

Пре неколико дана, налетим на фејсбуку на слику:

И почнем да размишљам: „У 7 нема шансе да их ставим „на спавање“ – три пута недељно имају пробе фолклора које почињу у 7, сваке друге недеље Ана два дана има наставу до пола седам, кући дође тек око 15 до 7! Успемо углавном да их све троје сместимо у кревет до 9. Ако би тад њих две кренуле да читају, па још по два сата свака… Телевизор и код мене лично добар део времена изиграва украс!“ И, следеће што урадим је – поделим слику да и моји пријатељи виде!
Ту уследе коментари мени драгих пријатељица, који ме баце на ново размишљање: „Већ две године константно се за све вадим изговором „немам времена“. И људи то прихвате јер, забога, имам троје деце. И отприлике је тако. Преко дана, све док децу не ставим на спавање ја углавном немам времена за рачунар и интернет (а и ако успем да седнем за рачунар) то може бити само нешто са пола мозга, јер ме сваки час прекидају. Ако је и муж у кући, онда он има предност – њему рачунар треба за посао, а ја сам на породиљском! Тако да је сав мој рад на рачунару/интернету био после 9-пола 10 навече!
Али, пре извесног времена добила сам таблет, чиме се време које проводим на интернету повећало… Што, дакле, значи да ја вечерњи боравак на интернету могу да смањим на рачун читања!“
Речено – учињено!

Закључак је следећи – најлакше је кукати. Уз мало бољу организацију, много тога може да се постигне!

7 comments

  1. Vesna Savić

    Suzo, ja se dosta slažem sa tobom…
    kako ćeš dete u letnjem periodu staviti u 19 u kravet?
    Baš tad treba da su napolju da jure za loptom..
    sem toga i na netu ima pametnih stvari, kao što i u štampanom izdanju knjiga ima gluposti
    Treba razviti kritičko mišljenje kod dece, mislim da se tome malo značaja pridaje…

    • cy3a

      За развијање критичког мишљења неопходно је РАДИТИ са дететом. Тај рад обухвата и читање књига и гледање телевизије и садржаја на интернету и играње и разговор! То је озбиљан посао, и ја му тако и приступамо 🙂
      Хвала на посети и коментару, значи ми кад видим да и други родитељи размишљају као и ја 🙂

  2. Blaženka Vesić

    Али, пре извесног времена добила сам таблет, чиме се време које проводим на интернету повећало… Што, дакле, значи да ја вечерњи боравак на интернету могу да смањим на рачун читања!“. Ja, kao internet zavisnik, nisam očekivala o vakvu odluku! Odoh da se lečim, očigledno mi nije dobro! Tebi svaka čast! Pravu stvar si uradila!

    • cy3a

      Драга моја, ја сам била прави интернет зависник давне 1997/1998 и тада сам саму себе „осудила“ на вишегодишњу апстиненцију. Када сам се „вратила“ није било лако дозирати време и садржаје, али сам успела 🙂
      Хвала на подршци 🙂

  3. Повратни пинг: Враћање старим, добрим навикама | cy3a
  4. nena3110

    Uvek čitam uveče pre spavanja. To je lekovito.
    Dok su deca bila mala, ni ja nisam imala dovoljno vremena za čitanje, tada nije bilo interneta, televiziju sam gledala retko.
    No, tada je bilo ljudi, bilo je više druženja, to je bilo bogatstvo.
    Za one stvari koje volimo, uvek se nađe vremena. Zato me ne iznenađuje kad vidim u gradskom prevozu ljude koji stoje i čitaju knjigu.

    • cy3a

      Ја читам у аутобусу, пошто до посла путујем сат времена. Али, тренутно тих два сата дневно немам 😉
      Мада, жао ми је што нема више дружења, а све под изговором „нема времена“. Недостају ми кафе са неким драгим људима. Неки од њих су географски удаљени…

Оставите одговор

