30. дан захвалности – спремност на промену

Писах пре неколико дана о своја два почетка! Наравно, било је још ситуација у којима сам била на непознатом терену, међу непознатим људима и… снашла се.
Писах синоћ о једној малој промени свакодневног ритма, која ми је омогућила да се вратим својој великој љубави 🙂
Спремност на промену зависи од много фактора, али мислим да кад се поклопе најважније коцкице човек једноставно осети „то је то“ и препусти се!
Стигох полако до краја овог изазова који сам сама себи задала. Путовање од 30 дана трајало је дуго. Схватила сам да, заиста, постоји много ствари на којима сваког дана могу (и треба да) будем захвална. Потврдила сам себи оно што стално причам „Живот заиста чине мале ствари, треба да уживамо у њима“. И баш због тога треба што више времена проводити са људима које волимо. И, наравно, не мислим само на породицу!
Хвала вам свима који сте ме пратили на овом путу 🙂

29. дан

3 comments

  1. Повратни пинг: 30 дана захвалности | cy3a
  2. Повратни пинг: 29. дан захвалности – техника и технологија | cy3a
  3. Повратни пинг: Враћање старим, добрим навикама | cy3a

Оставите одговор

