Ланац малих добрих дела

Нова игра на друштвеним мрежама. Ја сам је овако објавила:
“ Драги моји,
народ на фејсбуку се поново игра, па сам и ја одлучила да се прикључим. Ради се о следећем: потребно је да ми се јави најмање шест људи. Свако од њих пошаље једну књигу особи чију ћу му адресу дати. Након тога објави обавештење на свом „зиду“ чиме наставља игру. Ако сви учесници одиграју по правилима требало би да свако добије најмање 36 књига. Има ли заинтересованих? Оставите коментар, а ја ћу у поруци објаснити детаље :-)“
Звучи узбудљиво! Треба послати књигу особи о којој осим имена и адресе ништа не знате. Како одабрати књигу? Да ли написати посвету? Много питања… Али, са друге стране, о тој особи знам да воли књиге. Значи, својим поклоном некога ћу усрећити. Зар то није довољан разлог да се прикључим?
Ја сам, што је до мене урадила. Послала књигу и надам се да ће особа која је добије уживати у читању.

Не знам да ли сте гледали онај видео што се врти по фејсбуку, који говори о томе како једно мало добро дело може покренути читаву лавину других малих добрих дела.
Данас, кад сам изашла из поште, осећала сам… Знате онај диван осећај испуњености, радости… И у том расположењу улазим у продавницу носећи кесу са хлебом (јер су ручке почеле да се цепају), остављам је на куки и размишљам како ћу замолити касирку да ми да две кесе, да спакујем хлеб. Док сам завршила у продавници – неко је већ ставио моју кесу са хлебом у другу кесу. Хвала 🙂

И немојте да мислите да је код мене у животу све супер. Само, ја сам одлучила да негативне ствари запишем на песку 🙂

Оставите одговор

