„желим му да осети љубав“

Налетех пре извесног времена на текст Опроштај или сећање на драге другаре, Хане Казазовић, познатије као Сајбербосанка. Ако још нисте читали њен блог, свратите – сигурно ћете наћи нешто за себе 🙂
Прочитала сам очекујући нешто друго. Кад сам схватила да се ради о четвороножним пријатељима и њиховом трагичном крају срце ми се стегло. Знам колико боли губитак. Уосталом, ми за нашег Шврћу деци још увек нисмо рекли истину, иако верујем да су некако наслутили.
Оно због чега ме је овај текст натерао да одговором су следеће речи: „Али сам му милион пута у себи пожелила, онако истински, дубоко и од срца – да осјети у свом животу љубав. Да заволи неког пса или мацу или зеца или било шта толико да му никад више у главу не буде могло стати да неком од њих одузме живот. Желим му да му се срце отвори и прими у себе неку од тих напаћених душа. Само једна је довољна да из његовог срца истјера то зло које га је навело да учини оно што је учинио. А само онај ко је способан за искрену љубав може чинити добро на овом свијету.
Да она то заиста мисли потврдио ми је њен одговор на мој коментар: „Јуче сам објашњавала да је ватру немогуће угасити ватром. И мржњу и зло које неко носи у себи једино љубав може угасити. Зато ја такве особе жалим, јер знам да је њима тешко. Да имају у себи љубав, не би били у стању неком нанијети зло. Зато им само то желим, јер ће онда бити боље и њима, а и нама са њима.
Колико нас може дубоко у себи рећи, са потпуном сигурношћу да то заиста и мисли „желим му да осети љубав“ и то за некога ко нам је нанео бол?! Зар то није оно што и Исус Христос поручује кад каже „молите се за непријатеље своје„. Ханиних неколико реченица натерало ме на дубоко размишљање, а надам се да покренућу се и на деловање!

4 comments

Оставите одговор

