Раковички карневал 2016.

Маскембал

Код нас у вртићу и у школи се сваке године за 1. април одржава маскембал. Овогодишња тема била је „Моја машта може свашта“. Дивна тема која нуди много могућности.
Марина је дошла из вртића, рекла да имају маскембал уз речи „Ја хоћу да будем Елса“. Одмах сам замислила да сам дете које жели да се маскира и копа по мамином ормару и „видела“ сам шта из маминог (читај – мог) ормара може да се искористи. Фалио је само један детаљ, који сам успела да нађем, тако да је Марина била Елса 🙂

Ани је ово већ четврти маскембал. Сваке године смо смишљали нешто ново. О прва два маскембала сам већ писала.
Прошле године су нам дан пред маскембал рекли да тема није пролеће (иако су васпитачице десетак дана пре тога рекле да увек буде пролеће) и да је тема „Омиљени лик из бајке“. Марина је добила неки стомачни вирус, тако да је она пропустила маскембал, а Ани смо на брзину, из маминог ормара, склепали Јасмин. По мени, то нам је до сада био најмање успешан костим.
Ове године смо се вратили идеји да буде Цветана, али смо је мало изменили. Заједничким трудом успеле смо да је реализујемо, тако да је била Пролећни цветић.

У школи је маскембал такмичарског карактера. Ми нисмо знали да се најпре бира по десет најбољих маски из сваког разреда, а затим се од тих четрдесет бира десет за општинско такмичење. Ана је ушла у први круг и рекла ми је „Мама, ја идем на градско такмичење!“ Касније је било мало суза што није отишла на општинско, али је схватила да је важан труд и да је важно лепо расположење 🙂 (Добар начин да деца науче да губе и да живот није увек фер!)
Деца су се, све у свему, лепо забављала, била су креативна, било је дивних маски/костима, што и можете погледати на албуму школе.

Карневал

Дошао је и тај дуго чекани дан – учешће на карневалу. Деца су била узбуђена, весела, расположена. Учионица у којој су се спремали за наступ врила је као кошница. Преслатки, како само деца знају.
Карневалска поворка сачињена од деце из вртића и школа. Ми смо били међу првих 10, тако да нисам могла да одгледам цео карневал. Оно што смо одгледали било је лепо, разноврсно, пуно љубави и ентузијазма. Али, наш наступ је био нешто посебно, толико да смо изашли у Вечерњим новостима и у Данасу.
Сви који желе осетити карневалску атмосферу могу погледати слике са Дечијег карневала.

Ми смо отишли и на „велики“ карневал, али мало касније. Имали смо наше уобичајене обавезе – проба фолклора. Али, стицајем околности тамо су били учесници карневала, на пријему код председника општине, па смо се мало сликали са њима:

Ани и Марини се много свидело, а ја вам преносим делић атмосфере који сам сама забележила:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

А ево и „званичних“ слика са карневала.

P.S. Наши ђаци прваци су на карневалу од 32 групе били шести 🙂 А старији другари из наше школе су освојили друго место. Од срца им честитамо!

One comment

  1. Повратни пинг: Сабирам утиске пред крај првог разреда | cy3a

Оставите одговор

