„Требаћеш ми у старости“ – Горан Тадић

Требаћеш ми у старости, кад будем гунђао,
јер не знам где су ми наочаре,
да кажеш: “Ето ти их на носу, блесо матора.
Тако би ти и срце још увек тражио,
да није било мене
да кажем да је на свом месту.”


Требаћеш ми у старости,
да те се са радошћу сећамо,
уместо да те се сећам са тугом.

Требаћеш ми у старости, да те опоменем
кад кажеш: “Е, кад се сетим каква сам била”,
да не смеш тако говорити у мом присуству,
јер си ми лепша но икада.

Требаћеш ми у старости, да јој се ругамо
када нас пита где нам је била младост.
Требаћеш ми у старости, кад излапим,
да кажеш: “Боље мозак, него срце”.

Требаћеш ми у старости,
да не допустиш да остаримо.

Требаћеш ми у старости, да кажеш:
“А рекао си да ме не можеш волети јаче”.

Требаћеш ми у старости, да ме грдиш
што тврдим да доктори немају појма
и не пијем лекове,
јер си ти најбољи лек за моје срце.

Требаћеш ми у старости,
да ме избациш из кухиње, кад правиш колаче:
“Стрпи се, гори си од детета”.

Требаћеш ми у старости,
као што ми требаш сада, али много више.

Требаћеш ми у старости, да ме питаш:
“Није ти ваљда опет до тога?”,
а ја да кажем: “Мени је увек до тебе”.

Требаћеш ми у старости, да кажеш: “Извини што сам викала”,
а ја да те тешим: “Нисам те ни схватио озбиљно”.

Требаћеш ми у старости, кад ме зовеш ДЕДА,
да кажем: “Реци, пиле моје мало, пиргаво”.

Требаћеш ми у старости,
да те волим
и када ме старост напусти.

Горан Тадић

преко DRUGACIJI

2 comments

    • cy3a

      Мени се толико свидела, поготово што се сви ми надамо управо таквпој старости са вољеном особом. Хвала на посети и коментару 🙂

Оставите одговор

