„Реци ми шта читаш, па ћу ти рећи ко си“ – блог игрица

Пре неколико дана код Марије „Зрно позитиве“ налетех на занимљиву игрицу коју је она преузела од Јелене Дилбер. Оригиналан број (и избор питања) ми се није свидео, па сам, као и Марија, одлучила да списак питања прилагодим себи. Надам се да ће вам се моји одговори свидети, и да ће се још неко од блогера придружити овој занимљивој игрици. Сви су добродошли 🙂

1. Да ли сматраш да је резиме на полеђини књиге корисна или непотребна ствар?
Мени је корисна, нарочито ако о књизи не знам баш ништа.

2. Купујеш нову књигу. У каквој форми је узимаш: да ли аудио, е- боок, у меком или тврдом повезу?
Меки или тврди повез – зависи од много фактора. Волим да листам књиге, да осетим листове под прстима. Електронска издања баш и не волим.

3. Док читаш, да ли записујеш нешто на страницама књиге, неки коментар или мисао која ти се нарочито свидела?
Некада јесам, и сад ми је жао због тога. Сада припремим оловку и свеску па преписујем у свеску оно што ми се свиди.

4. Да ли ти је битно да је писац женско или мушко?
Небитно. Исто као што ми је небитно да ли је познат или не. Нисам књижевни чистунац, читам скоро све што ми дође под руку.

5. Да ли читаш унапред? Да ли си некада прочитала последњу страницу, пре него што си дошла до ње?
Волим понекад да вирнем у последњи пасос, али углавном дозвољавам књизи да ме полако води кроз радњу до последње странице.

6. Колико често организујеш своје полице?
Ух… Нисам одавно, а волим их лепо средити…

7. Буди искрена, да ли си икада купила књигу само због корица?
Не, много ми је важније оно унутра 🙂

8. Читаш где?
У последње време у аутобусу до посла и назад. И навече, кад деца легну, одвојим неких сат времена за читање пред спавање 🙂

9. Да ли ти је мука да читаш док се возиш?
Хехе… Не смета ми ништа, у аутобусу могу да спавам ако сам уморна или да читам, и онда пут ни не осетим 🙂

10. Да ли носиш књиге са собом када путујеш?
Обавезно. Осим кад идем код маме или свекрве, тамо ме чекају пуне полице књига, тако да имам занимацију 🙂

11. Да ли волиш само да читаш или и пишеш? Да ли себе видиш као писца у будућности?
Волим да пишем (види се ваљда по блогу 😉 ), али о себи никада нисам размишљала као о писцу. Ја сам само неко ко воли лепу реч 🙂

12. Када си заволела читање?
Мислим да сам заволела чим сам научила да читам. Откад знам за себе ја читам. Волим да поклањам књиге, волим да примам књиге као поклон 🙂

13. Који је твој омиљени класик?
„Злочин и казна“

14. Да ли имаш одређено место у кући где читаш?
На троседу у дневној соби…

15. Обележивач или било који папир?
Наставке“ 

4 comments

  1. tanjat

    1. Potrebna.
    2. Bitno da je u štampanoj formi.
    3. Podvlačim često, a onda u jednu lepu sveščicu prepisujem, a pored toga često zalepim sličicu pisca, skinutu i odštampanu sa
    neta ili neki isečak iz novina.
    4. Ne.
    5. Nikad to ne radim.
    6. Snalazim se u haosu. 🙂 Ali, organizovano je po principu: srpska nj., engleska, nemačka, hispano…
    7. Ne, ali korice, ako su dobro odrađene, mnogo govore. One moraju da nose atmosferu knjige, da je nagoveste.
    8. Na stolici kraj stočića, što je ujedno moje mesto za čitanje.
    9. To su dve aktivnosti. Kada čitam, samo čitam. Retko, retko kada u busu.
    10. Ne, ne nosim.
    11. Volela bih da izdam jednu knjigu. Završena je ali joj očigledno nije vreme.
    12. Gledajući mamu.
    13. Tomas man.
    14. Rekoh.
    15. Pamtim stranicu.

    Verovatno nisam najbolje razumela igricu, ali su mi pitanja bila zabavna pa… 🙂

Оставите одговор

