Мале животне радости (блог изазов) – дан први

Моја драга блогерка Мерима је на свом блогу позвала на изазов да седам дана делимо радост – да посматрамо и бележимо мале животне радости. С обзиром да сам се вратила са годишњег одмора и да имам времена да седам дана узастопно пишем на задату тему одлучила сам да, за почетак, поделим са вама лепшу страну овогодишњег одмора.

Ана и Марина имају прилику да стварају успомене на дане проведене код баке, без маме и тате. Дуле, са друге стране, има маму и тату само за себе 🙂

Заједно смо шетали парком у Аранђеловцу где су редовно изводиле „концерте“ на отвореној сцени у парку. Дуле их у стопу прати

Затим је следило „летовање у Србији на наш начин“, односно „сеоски туризам за почетнике“. Деца су помагала баки око мешења хлеба и спремања вечере, брали купине и лешнике, котрљали се по трави, ходали боси, брчкали се у базенчићу у дворишту, а затим и у правом базену.

Ја сам се посветила читању књига тако да сам се, између осталих, дружила и са Шерлоком Холмсом и Херкулом Пуароом и закључила да је мој фаворит што се детектива тиче и даље – Херкул Пуаро.

Коначно сам срела жену коју већ дуже време познајем у виртуелном свету. Сусрет који ми је јако пријао. Није документован, али се надам да ћемо га ускоро поновити 🙂

Донела сам неке одлуке за будућност.

Гледала гимнастику и уживала.

4 comments

Оставите одговор

