Мале животне радости – дан шести

Љубав према фотографији – нешто што сам наследила од тате. У време црно-беле фотографије сам је развијао филмове и правио фотографије. У сваку од њих уткао много љубави. Можда зато толико и волим да листам баш те старе, црно-беле фотографије. Неке од тих слика сам објавила на фејсбуку у оквиру албума „Суза виђена очима других„. Планирала сам да га допуним, па после сам планирала да на блогу Фотографија објавим и допуним тај албум. Али, некако немам времена да и реализујем те идеје.

Зато сада овде прилажем неколико, мени најдражих:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Касније, у доба фотографије у боји, није штедео на опреми. Квалитет слика се променио, али успомена коју буди поглед на њих је нешто што нема цену. У књизи „Човек и жена“ Тони Парсонс каже да је фотографија „молба пролазном тренутку да остане„. Можемо посматрати фотографију и као неку врсту временске капсуле која бележи тренутак који се никада више неће поновити. Некада су фотографије имале онај додатни чар ишчекивања – да се развије филм, да се израде фотографије да би се видело која је успела. Можда су ми баш због тога толико драге.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

А онда је дошло дигитално доба. Тата је шкљоцао мобилним телефоном и уживао у тим сличицама које је могао одмах прегледати, пребацити на рачунар и послати мејлом неком другом. У том периоду углавном је сликао природу и просто је невероватно колико су лепе те слике:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Тате нема већ четири године. Остају фотографије као сећање, остаје по неки аудио-запис. Он сам је рекао „Ана ће ме можда и запамтити, али Марина сигурно неће„. Он Дулета није упознао, али знам да нас од горе гледа и да се радује са нама свему лепом што нам се дешава. Зато ово сећање на тату и завршавам једном од последњих слика:

4 comments

Оставите одговор

