Мале животне радости – последњи дан

Верујем да ћете се сложити са мном да су заласци сунца лепи, романтични:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Али, кад мало размислимо – залазак сунца представља крај, умирање једног дана, а то је, ипак, тужно. Излазак сунца, са друге стране, представља рађање новог дана, буђење природе и пун је енергије коју нам сунце даје. (Није ни чудо што људи верују да их гледање у излазеће сунце може излечити!) Стицајем околности, кад сам прва смена врло често устанем пре изласка сунца па чекајући аутобус имам прилике да присуствујем рађању новог дана. Промена на небу и у природи која се одвија пред мојим очима је заиста пуна позитивне енергије и кад год ми дан почне изласком сунца ја се цео дан смешкам, пуна позитивне енергије коју ми је послало рађајуће сунце:

Мој муж и ја смо дан након венчања отпутовали на „Медени месец“ у Египат. Дани у Хургади су нам почињали кафом у предивном дворишту хотела:

Кад смо посетили плато Гизе и пирамиде божанство Амон Ра нас је поздравило:

Наши дани и данас почињу кафом. Није у дворишту хотела у Хургади, нисмо више ни само нас двоје, али те кафе имају још лепши укус:

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.


Стигла сам до краја овог изазова. Хвала Мерими која ме је подстакла да прошетам ходницима својих сећања тражећи инспирацију за изазов ширења позитивне енергије 🙂 Надам се да сам успела у основној намери – да измамим бар по један осмех сваког дана. 

Оставите одговор

