„ДАЈ МИ КРИЛА ЈЕДАН КРУГ“ – Владимир Андрић

Море има барку,
једро и катарку.
Море, море, буди друг
дај ми барку један круг!
Тако ми се база
широм морских стаза…

Ласта има крила,
лети све до Нила.
Ласто, ласто, буди друг
дај ми крила један круг!
Да обиђем луг,
да одем на југ…

Кад мрав зрно сруши
чују зечје уши.
Зече, зече, буди друг
дај ми уши један круг!
Да ослушнем и ја
како жито клија…

У рибе пераја
сребрнога сјаја.
Рибо, рибо, буди друг
дај пераја један круг!
Да ме жеља мине
да видим дубине…

Ноћу крај живица
светли фењер свица.
Свиче, свиче, буди друг
дај ми фењер један круг!
Да осетим моћ
да осветлим ноћ…

На небу се звезде
као птице гнезде.
Небо, небо, буди друг
дај ми звезду један круг!
Бићу лепши још
кад ставим тај брош.

Оставите одговор

