Владика Николај – увек ту кад треба

„Благослови непријатеље моје, Господе. И ја их благосиљам и не кунем. Непријатељи су ме више гурнули Теби у наручје него пријатељи… Непријатељи су ме научили да знам… да човек нема непријатеља у свету изван себе. Само онај мрзи непријатеље, ко не зна, да непријатељи нису непријатељи но сурови пријатељи.“ моли се владика Николај у „Молитвама на језеру“. Зато и јесам захвална на оним речима увреде и на свему што десило се претходних дана, јер су то путокази којим путем треба да кренем! Поново се потврђује да ми књиге владике Николаја дођу у руке баш у правом тренутку, да дају ми одговоре на питања која ме муче. Хвала Ти, Господе, на свој милости коју тако несебично изливаш на мене грешну.

4 comments

Оставите одговор

