„Сакриј ме од заборава“ – Тарин Фишер

Књигу сам добила на поклон од моје драге другарице блогерке Марије Зрно позитиве, као поклон поводом њеног блогорођендана. Као посвету написала је: „Желим ти да уживаш читајући овај роман и надам се да ће ти се допасти“.

Књига која се лако чита. Књига о одрастању, боље рећи о сазревању. Као да сам гледала холивудски верзију свог живота.
На почетку студирања и ја сам била „Потпуно сам неталентована за везе. Терам, гурам и шутирам људе из свог живота, и то само зато што се плашим да ће ме повредити.“
А онда је дошао ОН: „Нисам могла без њега. Био ми је душевна храна. Дрога без које ћу умрети. Никад ми га није било доста. И чим бих добила своју дозу – већ сам размишљала о следећој.
Чинило ми се да смо срећнији од осталих парова. Били смо константно у стању блаженства и обоје смо се осмехивали чак и у сну.“

Али…
Крај можда неочекиван, али једино могућ. Спознаја да истина је важнија од тренутног задовољства, да љубав је слојевито осећање које дозвољава пуну слободу на темељу поверења… Доказ да Оливија је стигла до зрелости која наговештава срећан живот утемељен на мудрости!


Налетех на препоруку ове књиге, па ево да своје мишљење допуном ознакама: #‎knjiganedelje‬ и ‪#‎vjesticapreporucuje

Оставите одговор

