Кратак осврт на 2016.

Одужила се ова 2016. Препуна дечијих дешавања у којима сам и сама активно учествовала…
Једна од важних ствари која се десила био је мој повратак на посао након две године породиљског. Сви су се чудили што почињем пред крај школске године, али мени је одговарало. Ја сам се постепено навикавала на нови ритам, деца се полако навикавала да мама није цео дан у кући.

Септембар и почетак нове школске године дочекала сам спремна да дам максимум. Али, некако увек заборавим да је овај посао двосмерна улица. Ако не добијем повратну информацију, елан са којим приступам послу лагано опада.
Посматрам неке људе са којима сам у сталном контакту и који дају и више од свог максимума. Али, они имају одличну повратну информацију, која још више подиже радни елан. Волела бих да бар једну годину могу радити пуним интензитетом, са децом жељном знања!
Друга ствар која се десила су Рекреативци – група дивних, позитивних људи, која враћа осмех на лице. Пресрећна сам што сам део те екипе!
Донела сам неке животне одлуке, већину почела да спроводим у дело.
Остало ми је још да порадим на организацији себе и свог времена, али верујем да ће све доћи на своје место.
На крају овог званичног календара који исписује последње сате 2016. године ја могу само да кажем „Хвала Ти, Господе, на свему што имам!“

2 comments

Оставите одговор

