Још мало о линији 581

Зима, зима, е па шта је…
Ја волим снег, грудвање и санкање, прија ми свеж ваздух.
Сећам се зиме ’92/93, на факултету није било грејања, сви студенти су седели у јакнама, са рукавицама. Ја нисам могла да пишем у јакни, тако да сам била у џемперу, без рукавица.

Касније, кад сам радила у Српском Сарајеву, пут од Сарајева до Ниша трајао је десет сати, а било је ситуација када сам путовала целу ноћ, на дебелом минусу у аутобусу без грејања.
Све у свему, навикнута сам на лоше услове и не жалим се, већ се обучем (слојевито, што би Нада Мацура рекла 😉 )

Јутрос су путари, поново, били изненађени. Али, сама чињеница да путеви нису очишћени није повод за овај текст. Јесте, снег је падао целу ноћ, и можда заиста нису могли све да очисте до 6 ујутру. Ја сам из куће кренула десетак минута раније, како бих била сигурна да ћу на стајалиште где чекам аутобус стићи на време.
Ја дошла на време. И већина путника које свако јутро виђам на стајалишту. Навикли смо да аутобус не дође у минут тачно на стајалиште, тако да десетак минута кашњења ни не рачунамо. Већ после тог времена сви се некако узнемире, јер на -13° није пријатно! Кренуле и приче како је прекјуче стигао са пола сата кашњења, јуче је, за дивно чудо стигао на време. Људи, к’о људи, кренули да се зафркавају како их је опет снег изненадио.
Аутобус је, и овог јутра каснио пола сата. Боље рећи, уопште није ни ишао полазак који смо сви чекали, већ је дошао следећи!
У аутобусу сазнамо да се аутобус који је кренуо пола сата пре оног што смо га сви чекали покварио на Магистрали. Путници из тог аутобуса су, дакле, сат времена по мразу чекали како би ушли у аутобус. (Треба ли напоменути да у аутобусу није било грејања?!) Још страшније је што је у том аутобусу био снег. Људи документовали!

Касније смо сазнали да је, опет чудним чудом, данас ишао експрес који креће петнаест минута пре поласка који смо сви чекали. Квар оног претходног аутобуса се десио на станици на којој експрес не стаје! У њему ледара, јер се врата апсолутно не затварају!

Повратак је био како за кога. Ја сам чекала пола сата на станици, верујући да сам закаснила на полазак, али ће се испоставити да тог поласка није ни било.
Али, поједине колегинице су баш надрљале:
„Znaci, ja dolazim na bus u 13 10h, koleginica kaže čekala je expres u 12 40, nije ga bilo. Kažu joj da je bas danas ukinut 😈 do 14 00 smo čekali. Sreća te se popesmo u stanicu kad smo ukapirali da se nece pojaviti. Za to vreme 5 Lastrinih, a i ovaj u 14 je Lastra, parkira se da vozi Rudovci, i slično. Na kraju smo se u busu sprdali jer vise snage nismo imali nizašta“
Објавила је и слику, са коментаром „Uživo iz 581! Srećni sto nakon 1,5h kašnjenja polazi bus za BGD saceka nas jos jedan lep prizor!“

А завршили смо и у Блицу!

9 comments

  1. hofmanaginica

    Bože, kakva koincidencija ☺ Ja sam godinama putovala busom 581 do fakulteta, a kasnije do posla. I bilo je svakakvih situacija, sa kašnjenjima, vratima koja ne dihutuju, ne secam se jel bilo snega u busu kao sad sto videh na slici ali secam se da sam se smrzavala cekajuci. Ovo mi je bas vratilo secanja, negativna 😐 Nisam nikad mogla da naviknem na muku, dok sam bila mladja nije mi smetalo a sad da moram u ovakvom busu da se smrzavam mislim da bih odlepila, blago receno 😃 Joj 581 moje mladosti..

  2. Rada

    Сузо, која је то линија 581? Ово је страшно. Живим на Вождовцу и имам доста превоза до града, почев од трамваја преко аутобуса до троле која је релативно близу…Једини проблем смо имали и имамо понекад са линијом 50-где се најчешће дешавају крађе..и ту је било мало аутобуса раније.

  3. Olja Ka Olivera Karan

    Imala sam koleginicu koja je ceo svoj radni vek dolazila tim istim autobusom, plus još jedan gradski tramvaj, uvek doterana, smirena, nasmejana, nikad ne daj Bože izdrndana. A bilo je i onih koji su izlazili iz kreveta pa 20 m do ulaska u zgradu posla peške koji su kukaaaaali!!! Čudo jedno kako različito reagujemo na nedaće. Odličan tekst Suzo!

Оставите одговор

