Пети блогорођендан

Пре пет година, можда мало непромишљено, закорачила сам у један нови свет. Први корак био је тих и скроман, али није остао непримећен. Нисам имала неки циљ, више ме је покренула жеља да себи створим место где ћу моћи исказати своја размишљања и осећања. А онда сам открила бескрајан океан са милионима острваца које насељавају БЛОГЕРИ! Немогуће је истражити сва острвца на том океану, поготово што сваки дан појаве се нова. Па, ипак, нека од њих редовно посећујем и уживам у размени позитивне енергије између нас.
На мом острву било је и туге и радости. Редовни посетиоци то знају. О неким догађајима се причало и ван граница океана, и то није случајно.
Тај океан са острвцима БЛОГЕРА, иако делује као свет за себе, у ствари је само слика овог нашег, реалног света. Чине га људи који седећи за рачунарима/таблетима/телефонима „записују“ своја осећања/размишљања или нам приказују своја мала ремек-дела ручних радова/уметности.
Као и у нашем реалном свету и у овом океану постоје разни људи. Али, сви су они људи, сви дишу исти ваздух као ми, сви крећу се галаксијом Млечни пут, заједно са планетом Земљом, на којој живимо. Сви имају своје добре и лоше дане, сви имају своје туге и радости, сви имају своје боли… Неки траже више пажње, неки се сами намећу, неки тихо, из прикрајка посматрају дешавања… Да, баш као и у реалном свету!

Оно најлепше што ми је откриће овог океана донело јесу људи-блогери који „живе“ на тим острвцима. Неки од њих су објавили књиге и уживала сам читајући их. Са некима сам се срела и у реалном свету и осећај који сам имала читајући њихове текстове је само потврђен, чиме та познанства теже да прерасту и у нешто више. Неки су се повукли из овог океана у реални свет, остављајући своја острвца да их ми остали обилазимо…
Поред тога, захваљујући потреби да све своје обавезе (посао, кућа/деца, блог) ускладим – постајем све боља у организацији времена, фокусирајући се на оно што је мени важно и намерно запостављајући ствари које ми нису неопходне и које ми не пријају.

Не „робујем“ свом блогу, иако се трудим да водим рачуна о читаоцима којих има све више. Поштујем њихово време које посвете мом блогу и радујем се свакој комуникацији коју остварим са њима. До сада нисам имала непријатних искустава, али ми је коментар од пре неки дан посебно драг:
„Hvala Vama na divnim postovima i tekstovima iz raznih oblasti. Zalutala sam na ovom blogu (a kazu da nista nije slucajno) dok sam popravljala moj koji sam tek pokrenula, i ostavila moj iz ruke i posvetila se citanju Vaseg bloga.“
Хвала вам, драги моји читаоци, што већ пет година одвајате време за моја писанија. Надам се да ћемо наставити ово дружење, на обострану корист 🙂

14 comments

Оставите одговор

