Ја сам сам…

Ја сам сам
на овој лепој плавозеленој планети…
Иако постоји много људи
који мисле и осећају као ја,
чак и кад уђу у живот мој
не задрже се дуго…
Не знам чиме их отерам…

А живот мој
као лептиров лет
са цвета на цвет,
не дозвољава ми
да пустим корење
као други људи…
Толико нових почетака…
Требало би да сам навикао
али нисам…

Срећом,
постоји једна константа
у животу мом
а то је Господ мој
који ме никад није напустио,
чак и кад сам га одбацивао,
носио ме кад сам падао…
Хвала Му на свему!!!

Оставите одговор

